Alege unul din pachete
Primești toate aceste funcționalități gratuit pentru 100 de abonați
- Messenger Bot
- Instagram DM Bot
- Facebook Coment Bot
- Instagram Coment Bot
- Live chat one Page
- Google My Business Bot
Starter
36 Lei
Pe luna
- 1 Numar de telefon
- 1 Numar Interior
- 1 Mesaj de intampinare
- Apeluri inregistrate 10 zile
- Robotul Vocal Paul - 0,026 Lei/10 sec
Professional
76 Lei
Pe luna
- 1 Numar de telefon
- 6 Numere interioare
- 1 Mesaj de intampinare
- Apeluri inregistrate 10 zile
- Robotul Vocal Paul - 0,026 Lei/10 sec
Enterprise
136 Lei
Pe luna
- 2 Numere de telefon
- 10 Numere interioare
- 2 Mesaje de intampinare
- Apeluri inregistrate 30 de zile
- Robotul Vocal Paul - 0,026 Lei/10 sec
- Posted on
- Administrator
Centrala telefonica cloude este una dintre cele mai populare soluții pentru companii în ziua de azi. Acest sistem permite companiilor să-și gestioneze apelurile telefonice și comunicările într-un mod eficient și eficace, cu costuri reduse.
- Posted on
- Administrator
Chat-ul este mult mai eficient decat apelurile telefonice. In timp ce o conversatie telefonica poate dura o perioada indelungata, chat-ul poate fi mult mai rapid si mai eficient.
- Posted on
- Administrator
Comunicarea rapidă și eficientă este esențială pentru succesul unei afaceri, iar tehnologia de comunicații de voce peste internet (VoIP) este una dintre soluțiile cele mai eficiente
- Posted on
- Administrator
Chat-ul poate fi un instrument valoros pentru companii, deoarece poate înlocui în mare măsură partea de implicare a clienților prin intermediul apelurilor telefonice.
- Posted on
- Administrator
În special, departamentul de relații cu clienții poate beneficia în mod semnificativ de utilizarea acestui serviciu.
- Posted on
- Administrator
Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării serviciilor VoIP în vânzări este reducerea costurilor. În timp ce telefoanele tradiționale pot fi costisitoare, serviciile VoIP pot fi mult mai accesibile, deoarece ...
- Posted on
- Administrator
In timp ce abordarile traditionale cum ar fi posta sau e-mail sunt inca utilizate, comunicarea telefonica ramane o modalitate populara si eficienta de a stabili legaturi cu clientii.
- Posted on
- Administrator
Dacă linia telefonică este ocupată în mod constant, acest lucru poate fi o problemă majoră pentru afacerea dvs. Potențialii clienți se pot frustra și renunța să încerce să vă contacteze dacă nu reușesc să ia legătura cu dvs.
- Posted on
- Administrator
Fiecare apel pierdut este o oportunitate ratată. Fie că este vorba despre un potențial client sau un client existent, poate avea un impact negativ asupra afacerii tale. În acest articol, vom discuta despre cât te costă ...
- Posted on
- Administrator
Fiecare client are nevoi și dorințe specifice, iar angajații tăi trebuie să fie pregătiți să le îndeplinească pentru a asigura succesul afacerii tale. Însă, în unele cazuri, poate apărea o discrepanță ...