de callcenter
fără grija apelurilor
cu rapoarte complexe
Centrala telefonică virtuala este deja utilizată de către
Centre de suport
Rutarea cererilor primite si automatizarea apelurilor tipice.
Magazine online
Confirmarea comenzilor si informarea clienților despre oferte speciale.
Servicii de livrare
Confirmarea comenzi, notificarea livrări prin robotul vocal.
Sistemul bancar
Informarea clienților cu privire la oferte sau cu privire la datorii.
Agenții de recrutare
Verificarea cererilor de angajare si reamintirea programarilor.
Companii de asigurări
Notificarea și identificarea interesului pentru extinderea polițelor.
Articole de blog
- Posted on
- Administrator
Centrala telefonica cloude este una dintre cele mai populare soluții pentru companii în ziua de azi. Acest sistem permite companiilor să-și gestioneze apelurile telefonice și comunicările într-un mod eficient și eficace, cu costuri reduse.
- Posted on
- Administrator
Chat-ul este mult mai eficient decat apelurile telefonice. In timp ce o conversatie telefonica poate dura o perioada indelungata, chat-ul poate fi mult mai rapid si mai eficient.
- Posted on
- Administrator
Comunicarea rapidă și eficientă este esențială pentru succesul unei afaceri, iar tehnologia de comunicații de voce peste internet (VoIP) este una dintre soluțiile cele mai eficiente
- Posted on
- Administrator
Chat-ul poate fi un instrument valoros pentru companii, deoarece poate înlocui în mare măsură partea de implicare a clienților prin intermediul apelurilor telefonice.
- Posted on
- Administrator
În special, departamentul de relații cu clienții poate beneficia în mod semnificativ de utilizarea acestui serviciu.
- Posted on
- Administrator
Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării serviciilor VoIP în vânzări este reducerea costurilor. În timp ce telefoanele tradiționale pot fi costisitoare, serviciile VoIP pot fi mult mai accesibile, deoarece ...
- Posted on
- Administrator
In timp ce abordarile traditionale cum ar fi posta sau e-mail sunt inca utilizate, comunicarea telefonica ramane o modalitate populara si eficienta de a stabili legaturi cu clientii.
- Posted on
- Administrator
Dacă linia telefonică este ocupată în mod constant, acest lucru poate fi o problemă majoră pentru afacerea dvs. Potențialii clienți se pot frustra și renunța să încerce să vă contacteze dacă nu reușesc să ia legătura cu dvs.
- Posted on
- Administrator
Fiecare apel pierdut este o oportunitate ratată. Fie că este vorba despre un potențial client sau un client existent, poate avea un impact negativ asupra afacerii tale. În acest articol, vom discuta despre cât te costă ...
- Posted on
- Administrator
Fiecare client are nevoi și dorințe specifice, iar angajații tăi trebuie să fie pregătiți să le îndeplinească pentru a asigura succesul afacerii tale. Însă, în unele cazuri, poate apărea o discrepanță ...